10 nejvíc ikonických závodních aut historie rally
4. místo: Subaru Impreza
Subaru Impreza se spolu s konkurenčním Mitsubishi Lancer řadí k hlavním symbolům rally posledních dvou desetiletí. S vozy japonské automobilky dokázali dnes už legendární piloti Colin McRae (1995), Richard Burns (2001) a Petter Solberg (2003) získat tituly mistrů světa v rally a poté už nastoupila dominance francouzských závodníků Sébastiena Loeba a následně současného šampiona Sébastiena Ogiera. K tomu dokázal tovární tým Subaru ovládnout také hodnocení konstruktérů v letech 1995, 1996 a 1997. Impreza dále sbírala početné úspěchy v nižší kategorii vozů vycházejících z produkčních verzí. Právě civilní provedení označované WRX nebo ještě ostřejší WRX STI si díky závodním úspěchům získaly velkou popularitu u fanoušků rally.
3. místo: Citroën C4 WRC
Citroën C4 WRC si své místo v desítce ikonických rally speciálů bezpochyby zaslouží za své velmi úspěšné závodění v letech 2007 až 2010, kdy posloužil jako nástupce za úspěšný Citroën Xsara WRC. Z pohledu francouzské automobilky se jedná o její historicky nejúspěšnější vůz, když dokázal ovládnout celkem 36 závodů, díky čemuž mu patří páté místo v historických tabulkách. Není žádným překvapením, že o drtivou většinu z těchto triumfů se postaral Sébastien Loeb. Nejlepší jezdec historie s C4 WRC nasbíral 34 výher (celkem jich má 78), což se mu s žádným jiným vozem nepovedlo. O zbylé prvenství se v sezóně 2010 postaral další Francouz Sébastien Ogier. Citroën C4 WRC a Loeb mají na svém kontě také jeden zajímavý rekord znamenající stoprocentní úspěšnost na čistě asfaltových závodech. Dohromady se jedná o 13 vítězství v podnicích mistrovství světa.